Bestill opphenting
Ny rutine for transportbooking av maskiner til reparasjon via webshop
Hikoki Power Tools Norway AS har lenge ønsket å lette kommunikasjonen mellom forhandler og vår tekniske serviceavdeling på Kjeller.
Vi er stolte over å kunne tilby en helt ny rutine for å bestille opphenting av maskiner til service/reparasjon.
Løsningen krever pålogging til WebShop, og bak påloggingen vil du som kunde enkelt få oversikt over informasjon som:
• Er maskinen mottatt?
• Er service/reparasjon under arbeid?
• Venter serviceteknikerne på reservedeler og evt. når er beregnet ankomst på disse?
• Er det garantireparasjon eller må sluttbruker betale?
• Hva er beregnet kostnad på reparasjonen?
Under registrering av maskinen(e) vil du måtte fylle ut de samme punktene som fremgår av vårt serviceskjema.
Merk maskinen med serviceordrenummeret dere får tildelt etter sluttført registrering. Til slutt vedlegges kjøpskvittering.
Hikoki har nå også lansert transportløsning for reparasjon av bensindrevne skog- og hageprodukter. Se egne rutiner for dette.
Vi håper dere vil bli fornøyde med vår nye løsning.
Med vennlig hilsen
Serviceavdelingen - Hikoki Power Tools Norway AS